افزایش قیمت آهن با ورود به نیمه دوم ماه رمضان
نوشته شده توسط : آهن پرایس

همانطور که پیش بنی می شد، با ورود به نیمه دوم ماه رمضان قیمت آهن در بازار روندی افزایشی را در پیش گرفت. بسیاری از کارشناسان و فعالان در بازار این روند را پیش بینی کرده بودند چرا که هر ساله در نیمه اول ماه رمضان قیمت ها ثابت بوده و در نیمه دوم روندی صعودی را در پیش می گیرد.

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار اهن، قیمت بسیاری از اهن آلات از جمله میلگرد آجدار افزایش یافت. این افزایش قیمت میلگرد تنها در بازار داخلی رخ نداده و در بازار های چین هم قیمت میلگرد آجدار با افزایش رو به رو شده است. با ورود به فصل گرم سال و افزایش فعالیت ها، روز گذشته قیمت میلگرد در 25 شهر چین پس از 16 یوان افزایش با قیمت 4065 یوان به ازای هر تن اعلام شد. پس از این افزایش قیمت کم کم میزان تقاضا در بازار های چین کاهش یافت. اما این افزایش قیمت تنها به میلگرد ختم نمی شد و در بخش ورق سیاه نیز شاهد افزایش قیمت بوده ایم. ورق سیاه روز گذشته در بازار های جهانی پس از 13 یوان افزایش با قیمت 4229 یوان معامله شد. البته با توجه به کاربردی بودن این محصول فولادی، میزان تقاضا برای ان در بازار شرایط مطلوب تری دارد.

خبر های بازار آهن حاکی از افزایش 20 تا 70 تومانی قیمت ها در بازار میلگرد می باشد. کارخانه میلگرد سیادن ابهر قیمت خود را پس از 40 تومان افزایش،2860 تومان اعلام نمود. همچنین ارخانه نیشابور نیز قیمت میلگرد سایز14 خود را 20 تومان افزایش داد و با قیمت 2810 تومان اقدام به معامله کرد. بیشترین افزایش قیمت را کارخانه میانه داشته که با افزایش 70 تومانی سردمدار می باشد. کمترین افزایش قیمت نیز مربوط به کارخانه پرشین فولاد می باشد که با 10 تومان افزایش، قیمت خود را 2820 تومان اعلام نمود.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید





:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 خرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: